Σελίδες

11 Μαρ 2010

Forever After


Μερικές φορές
η ζωή είναι ένα παράξενο όνειρο.
Κι μερικές φορές μπορεί να μοιάζει
ακόμα και με έναν γνωστό εφιάλτη,
αλλά παραμένει θολή.

Όταν η τιμή είναι παγωμένη,
ώστε οι τσέπες να μεγαλώσουν
και ο εγωισμός να γίνει έντονος,
τι σημασία έχει αν παγώσουν κι οι πολιτικές;

Μικρό μου λιοντάρι,
άφησέ τους με τα ψέματα,
την απάτη και τα δάκρυα.
Ο χρόνος θα δείξει
κι αυτός πετά μακριά...
οπότε τι σημασία έχει;

Η ζωή είναι μια άγραφη νουβέλα.
Ένα αιώνιο παραμύθι,
τόσο σκοτεινό όσο και θολό.
Ναι μικρό μου,
αντίο στην αγάπη
γιατί δεν έχω σκληραγωγηθεί.

Είτε η ζωή είναι μικτή είτε τόσο μεγάλη,
δεν έχω τις απαντήσεις αλλά εύχομαι
να γνώριζα λιγότερα.
Γιατί μερικές φορές η ζωή είναι μια
δυσάρεστη ευτυχία.

Ναι μικρό μου,
σε όποια μεριά βρεθεί
σ' αυτό τον άστατο τροχό της μοίρας,
Όπου κι αν το ζάρι σταθεί
για πάντα από τώρα,
απλά μη με κάνεις να ανυπομονώ.

Σε μακρινά μέρη
ο ήλιος ανατέλει πάνω από τον ορίζοντα.
Οι αναμνήσεις χάνονται
όπως τα φθινοπωρινά φύλλα
και μπουμπούκια ελπίδας ανθίζουν
αιώνια.